This is... my blog!

dimarts, 13 de novembre del 2007

Cap de setmana... Cinema

Quin remordiment! Ja feia dies que no em passava per aquest bloc per contar coses de la meva vida. Qualsevol podria pensar que he estat malalta o alguna cosa per l´estil. Però no, les coses són d´aquesta manera (els deures són els deures), avui ens toca fer el que ens manen i tal vegada demà manarem nosaltres, llei de vida. Així que he estat absorta als estudis i ara que he trobat una estoneta m´he llançat a escriure i omplir de la meva vida aquesta pàgina en blanc (hiperbòlicament).
.
Dissabte passat vaig anar amb David a veure LAS 13 ROSAS. Sols tinc una paraula per descriure-la: IMPRESSIONANT. Una pel.lícula plena de sentiment que fa al teu dintre et surta un cuquet... no es pot explicar amb paraules sols puc dir que m´ha agradat molt! És una pel.licula d´aquestes que hem de veure, fantàstica.

A més a més també vam visitar la fira gastronòmica a Ontinyent i després de sopar a la meva casa es vam despedir ja que jo estava i estic mal de la gola. Aquest ha sigut el meu cap de setmana també ocupat per l´estudi de l´examen d´anglés que tenia el dilluns.
Em despedisc ja perquè tinc molta gana i la meva mare ja té el sopar fet. Espere escriure el més aviat possible però ho dubte ja que hi ha moltes coses a fer.
-Bego-

1 comentari:

David ha dit...

Hola! Cap de setmana de roses en tots els sentits(la pel·licula i el imprescindible aliment del cinema). Molt bé tot, la peli i l’aliment. La peli si et descuides et fa plorar i el menjar et fa bossar(que fartada!)Una peli que et manté enganxadet de principi a fi. Molt bona! I la fireta gastronòmica també! Un cap de setmana de cine(com se sol dir). Sols espere que et cures pronte del costipat!besos!EVM!!!!!
-David-.:!¡