This is... my blog!

dimarts, 18 de setembre del 2007

La meva primera entrada a aquest blog!


El meu nom és Begonya i estudie 2n de Batxiller al I.E.S Josep Segrelles d´Albaida. Els estudis (per ara) no em van gens malament i com la majoria dels estudiants de la meva edat encara veig el meu futur molt incert. Les meves aficions són llegir novel.les de tot tipus, eixir amb el meu nòvio (David)... i com no... anar de compres.


He començat a escriu-re aquest blog perquè ja portava uns mesets pensant que no estaria gens malament poder compartir les meves vivències i pensaments amb el món. Però tal vegada l´espenteta que necessitava ha sigut la del meu professor de Valencià (Juli) que ens ha comentat aquesta opció per a millorar la nostra llengua mentre ho passem bé. Així que ací estic intentant omplir aquest blog buit però que poc a poc anirà agafant color.

Espere no deixar aquest blog de la mà de Déu i escriu-re tan aviat com em siga possible.

Un fort abraç:

-Bego!!!-

1 comentari:

David ha dit...

Hola! Felicitats pel blog. Està quedant-se xulísim eh! Vaig a encetar amb aquest comentari l’apartat (valga la redundància) de comentaris, que de segur que té molt de èxit i es plena de missatges. La música que has posat esta xulísima i les fotos també meravelloses. I els colors i les entrades i... si es que tot està molt bé! Mil felicitats del teu xic! A continuar treballant el blog així de bé!
Besos, David.