This is... my blog!

dimecres, 19 de setembre del 2007

Ireland= El meu millor estiu!!



----IRELAND:----


Aquest estiu he viatjat a Irlanda, concretament a Gorey (un poble d´uns 10.000 habitants) on he estat un mes. La meva aventura començà el dia 3 de Juliol, on després de moltes hores a l´aeroport de Manises arribarem al nostre destí, la casa dels Johnston. Els primers dies no van ser gens fàcils (més bé complicats) però aviat vaig fer moltes bones amistats! Així que poc a poc aquell lloc desconegut anava fent-se meu.



La rutina a Irlanda era molt diferent a la que jo faig al meu poble. M´alçava a les 7 del matí ja que així tenia temps suficient per a dutxar-me, arreglar-me... I a les 8 desdejunàvem la meva companya i jo. El desdejuni era molt semblant al que jo faig a casa: llet, suc o te amb cereals de tot tipus, torrades o pa negre. Fantàstic!! Després la mare de la casa ens portava a la parada de l´autobús o a l´escola. Les classes començaven a les 9 del matí. Jo estava al nivell més alt de set grups ja que vam fer un examen i no em va eixir gens malament. A classe féiem gramàtica, parlàvem, escrivíem... amb anglès durant unes 6 hores. Després dinàvem, jo concretament sempre menjava un sandvitx amb pernil dolç, encisam, mantega i formatge típic irlandés. Es a dir, tampoc menjava malament ja que a més a més ens posava un suc, fruita i xocolata.
Per la tarda féiem diverses activitats, per exemple jugar a mini-golf, anar al cinema, jocs típics de Irlanda, la piscina... i a les 4.30 tornàvem a casa per a sopar. Després que la dona ens donara tot el menjar que guardava al rebost ens baixava al poble per pegar una volta o ens quedàvem al nostre carrer amb els nostres amics. L´hora de tornada a casa mai va passar de les 10.30 ja que també calia entendre que estàvem a responsabilitat de la família.


Els dissabtes anàvem a visitar algun lloc cultural del país. Així que vam anar a Dublín, a la fàbrica de Guiness... I els diumenges teníem el dia lliure, aleshores vam tornar a anar a Dublín, a la platja...
Es a dir, un estiu fantàstic encara que vaig trobar a faltar molt a la meva família i al meu nóvio.
Bego!!!