This is... my blog!

dijous, 11 d’octubre del 2007

Monsoon -traducció pròpia-

Estic parat a una porta trencada,
res més sobra aquí,
la meva cambra està gelada,
m´estic tornant sonat.

He esperat aquí durant molt de temps,
un altre moment pareix arrimar-se,
veig els núvols negres venir novament.

Corrent pel monsó,
lluny del món,
a la fi del temps,
on la pluja no arrapa.

Lluitant vers la tronada,
al blau,
i quan em perd pense en tu,
junts corrent a un lloc nou.

A través del monsó,
tu i jo junts.

La mitja lluna cau davant la meva mirada,
veig la teva imatge a eixa llum,
però ara ja no està i m´ha deixat sol.

Sé que t'he de trobar ara,
puc escoltar el teu nom,
per què no podem fer que aquesta obscuritat
ens faça sentir com a casa?

Estic lluitant amb tot aquest poder
creuant-se al meu camí,
deixa que em guie directament fins a tu
correré dia i nit.

Estaré molt prompte amb tu
sols tu i jo.

1 comentari:

David ha dit...

Hola!!! Enhorabona per la traducció tan ben feta! Un crack! Gràcies per traduir-nos-la, ara tothom sap de que tracta aquesta cançó d’actualitat. Aquestes cosetes fan que aquest blog siga únic! Cada dia està més bonic! Un fort abraç!EVM!

DAVID