This is... my blog!

dimarts, 2 d’octubre del 2007

-Festes-

Ja estem en festes i el més bonic de tot: l´any pròxim formaré part d´elles. Fer-ho no és solament participar de la festa com tots els anys, és estar al seu dintre!!! Fantàstic!!! És a dir (i per al que encara no s´haja adonat) seré "dama". Quina il.lusió!!! Sempre he somiat amb eixe moment i ara, en solament uns dies, ja tenim ahí les reunions!!!! Pareix mentida, ja quasi amb divuit anys… tan majors que pareixien aquelles noies agafades dels festers quan jo era més menuda.

Deixant a una banda les meves il.lusions vaig a cetrar-me amb el cap de setmana. Aquest, com no, també ha sigut fantàstic! (tot s´ha de dir, amb David tots ho són així). El dissabte vaig anar a participar al concurs de pintura de Ridaura on he participat molts anys i m´he endut bastants premis però aquest any no he fet la meva millor aportació al món del dibuix artístic! Ja veuré els resultats el dia 4. I després d´anar al mercat medieval, pegar una volta pel museu de titelles… vam eixir de festa ja que venia l´orquestra Eufòria. La nit va ser meravellosa però tampoc es podia deixar de banda el institut, el meu benvolgut institut! Així que hem vaig haver d´alçar-me per fer els deures que em restaven i estudiar un poc per a la setmana que m´esperava i m´espera.

El diumenge vaig tornar a veure la pel.lícula "Cold Mountain" dirigida per Anthony Minghella, una joia al igual com "El nombre de la rosa de Jean-Jacques Annaud inspirada en la novel.la de Umberto Eco. Després vam anar al mercat medieval perquè tampoc feien moltes més coses i després de menjar-se dos "empanades gallegues" i comprar-se unes polseres d´allò més maques vam tornar a casa per preparar-se per una nova setmana escolar.

  • -Bego-

1 comentari:

David ha dit...

Hola!Jo també ho vaig passar d’allò més bé! Les polseres ja s’han convertit en tota una tradició eh! I que bones les coquetes gallegues! jej vinga a agafar amb força el càrrec de dama! Besos!